Iskalnik Strani
Pomo

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Sportnatrgovina.si je spletna trgovina v lasti podjetja CMC ŠPORT d.o.o. v nadaljevanju besedila »trgovec«. Vsem obiskovalcem/uporabnikom v nadaljevanju »kupec« spletne trgovine svetujemo, da pred uporabo spletne strani pozorno preberejo splošne pogoje poslovanja, ki se nanašajo na spletno trgovina Sportnatrgovina.si.

Trgovec si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja brez vnaprejšnjega obveščanja. Splošni pogoji poslovanja veljajo, kot so definirani ob uporabi spletne trgovine.

 

Člani

Člani spletne trgovine Sportnatrgovina.si postanejo uporabniki z registracijo med člane. Uporabniško ime je določeno z elektronskim naslovom in je enolično določilo uporabnika. Geslo je znano le kupcu. Kupec je dolžan zagotoviti verodosrojne podatke ter se obvezuje k varovanju podatkov, tako da bo na spletno trgovino v njegovem imenu dostopal le kupec oz. pooblaščena oseba.

Ugodnosti za registrirane člane:

· kupujejo pod najugodnejšimi pogoji

· prejemajo brezplačno e-novice

· sodelujejo v nagradnih igrah

. so upravičeno do dodatnih popustov, katere določa trgovec

Redna cena

Redna cen je cena, ki se oblikuje v prevzemni dokumentaciji v skladu s 7. členom Zakona o trgovini,.

Redna cena je cena, po kateri se izdelki prodajajo in ki se oblikuje v skladu s 7. členom zakona o trgovini. Po redni ceni lahko trgovci prodajajo v svojih fizičnih trgovinah (če jih imajo), na spletu pa prodajajo po spletnih cenah, ki so lahko nižje od spletnih cen. Če trgovec nima fizične prodajalne, lahko na spletnih straneh svoje 3-trgovine uporablja naziv redne cene. Naziv spletna cena pomeni, da ima trgovec tudi fizično prodajalno, kjer izdelke prodaja po redni ceni, na spletu pa po spletni ceni, ki je nižja od redne cene.

Spletna cena velja za vse člane spletne strani Sportnatrgovina.si. R

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Spletne cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za vse nakupe veljajo cene ob trenutku oddaje naročila.

Kuponi za popust veljajo do cene nakupa 500€.

 

Stroški pošiljanja

S stroški pošiljanja artiklov so povezani dodatni stroški dostave, ki se obračunajo po stroških pošte slovenije znašajo pa 2,9 €.

 

Tehnična navodila izvedbe naročila

Kupec je takom naročil seznanjen z morebitnimi stroški dostave v drugi fazi naročila. Preko tehničnega postopka izvedbe naročila se kupec seznani z morebitnimi dodatnimi stroški v drugi fazi naročila. V tretji fazi naročila je kupec še enkrat seznanjen z vsemi stroški naročila. V katerikoli fazi (do klika na gumb "pošlji naročilo" v tretji fazi v šestem koraku) pa lahko kupec odstopi od naročila.

Kupec na spletni strani opravi nakup preko sledečih korakov:

Arteikel ima tehnično pod do nakupa v treh fazah.

Prva faza:
Najprej se artikel doda v košarico s klikom na gumb "dodaj v košarico" ali "Nakup!", kupec se avtomatično postavi s tem v fazo 2 nakupa.
 

Druga faza:
Kupec se nahaja na strani "Košarica", kjer se izpišejo vsi artikli, ki so bili prenešeni v košarico v fazi 1. Na tej stopnji je mogoče oceniti kakšni so dodatni stroški povezani z nakupom. Ti dodatni stroški nastanejo v dveh skupinah:

1. skupina je narejena glede na način plačila, kjer se kupec seznani z dodatnimi stroški glede na način plačila, ki ga bo opravil v tretji fazi - gre za postavko "Ocenite stroške plačila". 
2. skupina je narejena glede na dodatne stroške, ki se izračunavajo glede na število in tip artiklov v košarici - gre za postavko "Ocenite stroške dostave".

Kupec lahko odstrani posamezen izdelek iz košarice s klikom na gumb ključavnica na levi strani poleg izdelka. Nakar se parametri ocenitve stroškov na novo izračunajo.

Prehod v tretjo fazo je mogoč s klikom na gumb "Na balagajno".

Tretja faza:
Sam nakup je mogoč v 6. korakih:

1)
Kupec se potem odloči da napravi nakup kot:
a) gost spletne trgovine.
b) registriran član spletne trgovine.

Za oba načina je nakup identičen, s tem, da se mora kupec pri točki b. registrirati ali prijaviti prej kot, kot član spletne trgovine.

Kupec lahko popravi naročilo bodisi z klikom na logo Sportnatrgovina.si ali na klikom na "V košarici", kjer je mogoče ponovno začeti nakup oziroma odstranitvi artiklov iz košarice.

2)
Kupec vpiše potrebne informacije v plačniku. Polja označena z zvezdico so nujna in brez izpolnitve teh polj nadaljni nakup ni možen.
Kupec lahko prestopi na prejšnji korak in popravi parametre s klikom na ustrezen korak in gumb uredi.

3)
Kupec vpiše informacije o dostavi kraja naročila oziroma uporabi možnost, da se artikel dostavi na enak naslov, kot je bil izpolnjen v 2. koraku.
Kupec lahko prestopi na prejšnji korak in popravi parametre s klikom na ustrezen korak in gumb uredi.

4)
V četrtem koraku se izpolni način dostave naročila, kjer se tudi izpiše morebiten strošek dostave.
Kupec lahko prestopi na prejšnji korak in popravi parametre s klikom na ustrezen korak in gumb uredi.

5)
Kupec se mora odločiti o načinu plačila naročila. Ob vsaki izbiri naročila je ocenjen strošek plačila.
Kupec lahko prestopi na prejšnji korak in popravi parametre s klikom na ustrezen korak in gumb uredi.

6)
V zadnjem koraku se potem izpišejo vsi stroški naročila z opisom kaj predstavljajo. Kupec se strinja z pogodbo z klikom na gumbom "Oddaj naročilo".

Tu se potem stroški ponovno preračunajo na naročilo s katerim je kupec prvič seznanjen v drugi fazi naročila.
Kupec lahko prestopi na prejšnji korak in popravi parametre s klikom na ustrezen korak in gumb uredi.
Možno je v vsakem koraku pred klikom na gumb "Oddaj naročilo" popraviti naročilo ali odstopiti od njega z neklikom na gumb "Oddaj naročilo".

Kupec po pritisku na gumb "Oddaj naročilo" dobi potrditveni e-mail z vsemi specifikacijami naročila in morebitnimi navodili kako plačati potrjeno naročilo.

 

Nakupovanje – Sklepanje pogodbe na daljavo

Nakupovanje

Kupec lahko izbira artikle v spletni trgovini in jih shranjuje v košarico artiklov. Med nakupovanjem lahko popravlja naročilo z dodajanjem in odstranjevanjem artiklov v košarici.

Plačevanje nakupa

Ko se naročilo zaključi z sprehodom skozi blagajno, obravnavamo nakupe kot končne nakupe. Kupec in trgovec sočasno prejmeta obvestilo o oddaji naročila.

Podatki o sklenjeni pogodbi se hranijo pri trgovcu. Kupec ima dostop do podatkov preko uporabniškega računa na spletni strani Sportnatrgovina.si.

Preklic nakupa

Kupec lahko prekliče naročilo v najkasneje 2 uri po zaključeni sklenitvi pogodbe na daljavo. To lahko opravi preko telefona ali preko elektronske pošte na naslovu info@sportnatrgovina.si. Pri preklicu naročila mora kupec nujno pustiti:

-          V naslovu sporočila: Preklic nakupa

-          V telesu sporočila:

1. Ime in priimek

2. Številko naročila

3. Naslov kupca

Dobavni rok

Trgovec se bo trudil upoštevati definirane roke. Kupec bo preko elektronske pošte prejel vse relevantne podatke o dobavi in podatke trgovca na katere se lahko kupec obrne za dodatne informacije. V primeru, da artikla ni mogoče dostaviti v dogovorjenem roku si trgovec pridržuje pravico, da status naročila zamrzne in v primeru, da je naročilo neizvedljivo tudi zavrne

Pravica do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima pravico da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo prej potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Potjetje mora potrošniku v roku 14 dni od odstopa od pogodbe vsa plačila.
Kupec nam lahko sporoči da odstopa od pogodbe preko elektronske pošte info@sportnatrgovina.si, kjer naj navede za katero naročilo se gre.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe

Odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik vrne izdelek (brez obrazložitve).

Obrazec se nahaja na naslovu: www.sportnatrgovina.si/Obrazec za odstop od pogodbe.pdf.

 

Pravne osebe

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Pri nakupu po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo.

Reklamacije

V primerih, ko ste upravičeni do reklamacije izdelka to lahko storite s tem, da ga vrnete na naš naslov PE Jesenice. Artikli ki se vračajo naj bodo nepoškodovani, nerabljeni ter v originalni embalaži, sicer vam bomo ob reklamaciji artikla zaračunali ustrezno odškodnino.

Za vsa vprašanja in dodatna pojasnila se prosim obrnite na info@sportnatrgovina.si oz. telefonsko številko: 041 636 324. Poskrbeli bomo, da bo storitev skladna z zakonom oz. želimo doseči nadstandardno rešitev.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Strošek reklamacije

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga na naš naslov.

Garancija

Vsi Izdelki imajo definirano garancijo. Pri uveljavljanju garancije veljajo pogoji  navedeni na priloženem garancijskem listu. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Dostava

Dostava je možna samo v republiki Sloveniji. Vsa naročila se obravnavajo enakovredno. Hitra pošta se ne uporablja.

Načini plačil

Po predračunu na transakcijski račun trgovca

Kupec opravi nakup preko spletne strani, kjer po končanem nakupu pridobi potrebne podatke za nakazilo na transakcijski račun s sklicno številko.

Z gotovino po povzetju

Naročilo se plač po povzetju dostavljalcu paketa, celoten strošek je vračunan in znan vnaprej preko spletnega plačilne obrazca na strani Sportnatrgovina.si,  razen če ni bilo drugače dogovorjeno.

S kreditnimi karticami

 

Zavezanec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (1. odstavek32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošiških sporov)

 

Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice. Ob plačilu je kupec preusmerjen na spletno stran Bankarta (procesorja plačilnih kartic), kjer opravi varno plačilo.

Moneta

 V primeru plačila s sistemom Moneta se popust na spletno ceno zmanjša za 6,5%*.

*Pri plačilu s kreditno kartico in moneto je nižji popust spletne cene zaradi izvedbe kartičnega poslovanju in s tem povezanimi stroški.

 

Vklopi razum, zahtevaj račun.

Dostop do pogodbe

Ko se naročilo sprovede v zadnjem koraku naročila "oddaj naročilo", kupec in trgovec po elektronski pošti dobita pogodbo na vpisani elektronski naslov. Za kakršnekoli dodatne informacije smo doselgjivi na e-naslovu: info@sportnatrgovina.

Izvensodno reševanje potrošniški sporov

Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

E-novice

Pri naročanju na spletne novice zbira vaš naslov elektronske pošte (e-naslov), ki ga vpišete v spletni obrazec, skupaj z obveznimi podatki, katere naročnik izpolni ob naročanju na e-novice.  Trgovec obdeluje izključno za namene trženja lastnih artiklov  in jih ne bo posredoval tretjim osebam.

Kupec

S posredovanjem naslova elektronske pošte soglašam, da ga Trgovec uporablja izključno za namene trženja lastnih artiklov. Seznanjen sem, da se lahko iz sistema sporočil kadarkoli izpišem, in sicer tako, da pošljem e-sporočil na info@sportnatrgovina.si z naslovom Odjava. Podatki o vaši elektronski pošti se shranjujejo, dokler se od storitve obveščanja po e-pošti ne odjavite.

 

Garancijski pogoji 

Vsi tehnični izdelki imajo po zakonu določeno enoletno garancijsko obdobje. 

Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili civilnega prava. Zakonska podlaga se nahaja v 37. členu ZVPot. 

Prečiščeno besedilo:

 

37. člen

 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

 

Napaka je stvarna:

 

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

37.a člen

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

37.b člen

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

37.c člen

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-       odpravi napako na blagu ali

-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-       vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

37.č člen

 

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

 

Aktualno in uradno prečiščeno besedilo se nahaja na spletni strani:

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/51154

 

 

Avtorske pravice

Spletna trgovina Sportnatrgovina.si in vsi njeni podatki, koda, tehnologija, slike, grafika ter ostali nenašteti elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. Podatkov ni dovoljeno kakorkoli uporabljati brez predhodnega dovoljenja. Uporabljene blagovne znamke in logotipi podjetij so v njihovi lasti.

 

                                                                                                                                                                                                                                         Reševanje potrošniških sporov

 

Zavezanec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (1. odstavek 32. člena Zakona od izvensodnem reševanju potrošniških sporov).

 


Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili civilnega prava.